Bekendmakingen

We publiceren officiële bekendmakingen en kennisgevingen via Overheid.nl. Alle gemeentelijke bekendmakingen tot 1 april 2018 vindt u in het archief op deze website.

Bekijk de bekendmakingen op Overheid.nl

Op de hoogte blijven van de bekendmakingen bij u in de buurt?

Meld u aan voor de e-mail service.

Bekendmakingen van andere organisatie in onze lijst

Op 26 februari zijn bekendmakingen in ons systeem terecht gekomen die geen betrekking hebben op onze gemeente. Door de limieten binnen het systeem kunnen we ze niet verwijderen.

Bekendmakingen afgelopen week

Archief

Sinds 6 november 2013 archiveren we Heemskerk.nl. Iedere dag maakt het systeem een kopie van de website zoals deze op dat moment online staat. U bekijkt via de website archief Heemskerk vorige versies van de site terug. Zo kunt u zien wat op een door u gekozen dag op onze site stond.

Het kan gebeuren dat de link naar een document in het webarchief niet meer werkt. Dit komt doordat het document is verwijderd vanwege privacyredenen of dat de publicatietermijn is verstreken. U kunt deze informatie altijd opvragen via een Woo-verzoek.