Veteranendag

1 keer per jaar organiseren we samen met de gemeente Beverwijk de Veteranendag. Tijdens deze dag kunnen veteranen uit Beverwijk, Heemskerk en Wijk aan Zee verhalen uitwisselen en elkaar live ontmoeten. We zorgen voor een mooi programma en sluiten de middag af met een Indonesische maaltijd.

Aanmelden Veteranendag

Aanmelden veteranendag

Alle bij het Veteranen Instituut in Doorn bekendstaande veteranen die in deze omgeving wonen, kregen een persoonlijke uitnodiging van ons. Niet van alle veteranen zijn de adresgegevens bekend. Bent u veteraan, woont u in Beverwijk/Wijk aan Zee of Heemskerk en kreeg u geen uitnodiging? U bent van harte welkom. Aanmelden kan via het formulier hierboven. Lukt dit niet? Stuur dan een e-mail naar communicatie@heemskerk.nl.

Het programma

15:00 uur Deur open, koffie en gebak