Organisatie

We zijn er voor de inwoners. En willen hen zo goed mogelijk bedienen. Met onze organisatievisie richten we de organisatie zo in dat we aansluiten bij de behoeften de inwoners en van onze medewerkers.

Organisatievisie 2022-2026

In de organisatievisie 2022-2026 (pdf, 212 KB) beschrijven we de missie, visie en kernwaarden. De visie sluit aan bij het coalitieakkoord, dat richting geeft aan de maatschappelijke en bestuurlijke opgaven van gemeente Heemskerk. De organisatievisie laat zien hoe we meebewegen met de veranderende maatschappij, zodat we klaar zijn voor de toekomst.

Onze missie

Wij zijn een betrouwbare, ambitieuze en dienstverlenende organisatie, gericht op mens en omgeving.

Onze visie

We zijn als organisatie in beweging en zorgen dat we continu professionaliseren. Zo maken we het verschil voor onze inwoners, ondernemers en bezoekers. Samen zijn we trots op wat we met elkaar bereiken. Samenvattend willen we: In beweging, samen het verschil maken.

Kernwaarden

• In beweging: Wij professionaliseren continue en zijn wendbaar in onze veranderende samenleving.
  • Samen: We bouwen met elkaar aan onze gemeente en zijn trots op wat we bereiken.
  • Het verschil maken: We zijn zichtbaar, dienstverlenend en denken in mogelijkheden.

Inrichting van de ambtelijke organisatie

De inrichting van de organisatie leest u in de Organisatieregeling. Het organogram van de ambtelijke organisatie ziet u op werkenbij.heemskerk.nl.