Gratis advies en hulp bij belastingaangifte in Bibliotheek Heemskerk

Hulp nodig bij belastingaangifte? U kunt gratis terecht in de Bibliotheek voor advies. Dit kan op maandagmiddag 18 en 25 maart van 13.30 - 15.30 uur. Voor hulp bij aangifte, specifieke vragen, maar ook informatie over het aanvragen van toeslagen. Aanmelden is niet nodig.

De vrijwilliger van het spreekuur maakt indien nodig een afspraak met de klant voor een huisbezoek. Voorwaarde is wel dat deze in Heemskerk woont. Kunt u er niet bij zijn? Haal dan de handige gratis folder ‘Persoonlijke hulp nodig bij uw belastingzaken?’ bij het informatiebureau in de Bibliotheek.

Spreekuren Informatiepunt Digitale Overheid

Kunt u sowieso wel wat hulp gebruiken of kent u iemand die hulp nodig heeft bij het digitaal regelen van zaken op websites van de overheid? Bij het Informatiepunt Digitale Overheid (IDO) in de Bibliotheek wordt u gratis geholpen. Ga hiervoor op dinsdag en woensdag van 11.00 - 13.00 uur naar het Serviceplein in Heemskerk. Het IDO is voor iedereen. U hoeft geen lid te zijn van de bibliotheek.