Nieuwe website “Heemskerk Zee van tijd” is gelanceerd

De toeristische website Heemskerkzeevantijd.nl heeft een nieuw jasje gekregen. De oude website was aan vervanging toe. De nieuwe website zorgt ervoor dat inwoners en bezoekers nóg sneller handige informatie vinden over het dorp.

"Met de nieuwe website 'Heemskerk Zee van tijd' willen we onze prachtige gemeente toeristisch op de kaart zetten. Of u nu inwoner of bezoeker van Heemskerk bent. Deze website is uw gids voor alles wat Heemskerk te bieden heeft.", aldus wethouder Aad Schoorl.

Op de website vindt u:

• Activiteiten en evenementen. Er staat een goedgevulde agenda met alle activiteiten en evenementen in Heemskerk. Van culturele evenementen, sportactiviteiten tot gezellige markten.
  • Praktische informatie. Handige informatie voor bezoekers. Van parkeerplekken tot overnachten.
  • Een duidelijk menu. De vorige website was lastig te navigeren. Op de nieuwe website is informatie per onderwerp gemakkelijk te vinden.

Benieuwd naar de nieuwe website? Ga naar heemskerkzeevantijd.nl.