Ouder worden

Wordt u wat ouder? En wilt u graag zo lang mogelijk zelfstandig en actief blijven? Extra hulp of ondersteuning kan soms best fijn zijn. In Heemskerk kunt u voor vragen of hulp terecht bij verschillende organisaties.

Op het Serviceplein vindt u veel praktische informatie en organisaties die u kunnen helpen.

Ga naar het Serviceplein

Ook Later Lekker Wonen

Wilt u graag zelfstandig blijven wonen en ervaart u daarbij problemen? Misschien komt u in aanmerking voor een Wmo-voorziening, zoals woningaanpassingen of hulpmiddelen (rolstoel). Of kijk hoe u een sociale huurwoning aanvraagt.

Maandblad Senior

MET Heemskerk ondersteunt het blad 'Senior' voor Heemskerkse 66 plussers. U krijgt de Senior automatisch in de brievenbus. Bekijk de digitale versies. Vrijwilligers van de Senior maakten ook de Seniorenwijzer. Hierin staan verschillende organisaties en tips gebundeld per categorie. Zoals wonen of activiteiten.